Pages

Monday, April 23, 2007

Malaysia National kit 2000 to 2006 Adidas





Saya ingin mengucapkan terima kasih pada rakan-rakan di Malaysia yang banyak membantu dari segala sudut untuk saya dapat meneruskan projek saya. Antara mereka ini ada dua nama yang bena-benar hebat bagi saya, kerana bersungguh-sungguh dalam hobi ini, mereka adalah
Azhanapandi, banyak maklumat dan sokongan yang saya perolehi dari anda.
azhanapandi.photoblog.com
dan Hakim Amir pengumpul kit terbanyak di Malaysia yang pernah saya jumpa, semua kit dari liga tempatan ini banyak info saya terima dari beliau, saya harap banyak lagi koleksi liga tempatan dapat dilihat dari beliau dimasa hadapan.
untuk Amir di Selangor FC thanx kerana beri penghormatan kepada saya untuk buat kit Selangor, dan membantu dalam urusan web saya.
Thanx for Hakim Amir the largest kit collection I ever met in Malaysia
www.hakimamir.blogspot.com and Azhanapandi for the kits info azhanapandi.photoblog.com

2 comments:

Anonymous said...

Jersi Malaysia Tahun 2002 & 2003


Pernah Digunakan Ketika

Sukan Asia Busan Korea = Team Lelaki

Sukan Sea Vietnam = Team Wanita


Baju Brand JKiNG

Seluar Brand Adidas

Mike Thomson said...

Wow, smart ah jersi malaysia tahun ni.. nak kena grab cepat nih!